Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Monday, April 11, 2011

teh tarik dan roti canai: sudut breakfast

salam alaik dan selamat pagi

ape khabar pembaca kalian? sesudah lama tak menwujudkan entri pada waktu pagi, hari ni teringin nk menulis entry pagi ni. berkisarkan sebuah kehidupan yg biasa di lalui. hari ini aku menulis bukan kerana ingin menulis, tp kerana ingin berkongsikan bersama anda kalian..

sesekali tergangu mendengar berita "terkejut" dari bos aku. katanya, "after meeting nanti, maka akan ada perubahan dlm pihak pengurusan". terkejut aku itu hanyalah luaran. tp dalaman aku dah tahu, bahawa aku bakal di hantar ke mana-mana tempat. kemungkinan besar aku akan di hantar ke luar kawasan aku. tambah menyakinkan aku dengan adanya 3 orang pelapis baru yg bakal menggantikan tempat aku.

aku? bersedia utk kemana sahaja.

aku ingat lagi ayat dari bos aku, "kawan ko yg sama ngn ko, dah naek jadi boss dah" hee.. aku menyambut dengan senyuman..itu tandanya aku perlu belajar lagi..hehe

ok, sampai sini saja, nanti aku update...

td aku dapat panggilan segera...huu..

No comments:

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails