Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Friday, December 24, 2010

semalam dan hari ini...

Kalau semalam ceritanya lain, hari ini ceritanya lain…..

Semalam aku hmpir tidak dapat bersabar dgn segelintir manusia…hari ini aku tidak dapat bersabar dengan manusia

Semalam aku spend time melayani segelintir manusia…hari ini aku melayani perasaan diri aku…

Semalam aku lepak kedai mamak, hari ini aku lepak dpn leptop...

Semalam aku tido lewat…hari ini aku bangun lewat…

Semalam aku gembira…hari ini tataw lagi… hehe

Semalam dan hari ini tak mungkin sama…

Eh, kejap…mane pergi marah aku tadi?

tak pe biarkan ia pergi....



4 comments:

Anonymous said...

sala..fathi! ko keje katne skrg weiii? r u doin fine??
have a good life okek!

Mr. FA said...

salam.... bias la la kerja jauh skrg...huuu

Mr. FA said...

salam.... bias la la kerja jauh skrg...huuu

Mr. FA said...

salam.... bias la la kerja jauh skrg...huuu

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails