Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Wednesday, July 13, 2011

pencariaan ku berakhir

salam alik...

sesudah sekian lama aku mencari seseorang, akhirnya aku menemuinya, walaupun aku hanya mengenalinya (baru 1st time jumpa), itu pun dalam blog.. aku baru je jumpa sesudah sekian lama (takde la lama sangat, dlm seminggu) aku mencarinya..hehe, akan kuselidiri latar belakangmu wahai pemilik sebuah empayar...

walaupun aku suka....(tp betul ker aku suka??) sebenarnya aku hanya ingin mengenalinya sahaja, tidak lebih dari itu, kerana aku taw dia seorang yg berwibawa sehingga mampu memecahkan sebuah empayar dan sekarang beliau sedang menawan empayar tersebut.

oleh sebab aku bukan seorang pemerintah, jadi aku tidak punya empayar seperti yg kamu miliki, hanya satu pesananku wahai pemilik empayar yg hebat...kendalikan empayarmu dengan akal dan jagai empayarmu itu dari nafsu yg menguasai dirimu, kerana nafsu ketamakan akan meruntuhkan empayar mu pada suatu hari nanti.


sehingga ketemu lagi..


p/s baru balik dari bangi, thanks to azani, kerana bg aku pengalaman berharga..hehe

No comments:

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails