Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Tuesday, December 21, 2010

sampai bila?

salam kembali.....

rasa2 lorang la, brape lama aku tidak update blog? aku rasa....lama sangat...bersawang-sawang blog aku nih...nasib baek la otak aku masih okey dan tidak bersawang macam blog aku ni...kalau tidak, naya jawabnya.

menyusuri sejarah idup aku, (cheewah, men ayat skema), sejak aku kerja sampai ke hari ini, boleh dikatakan everyday learn new thing. al-maklumlah kerja aku jumpa orang, kalau tak jumpa orang pun...jumpa jugak..hehe.

aku baru sahaja berpindah ke Rawang, juga atas urusan kerja, hmmm.. kat sini okey la..ada keindahan bandar walaupun agar sukar bagiku untuk menyesuaikan diri di sini. agak2nya berapa lama lagi aku akan berada di sini...ikutkan aku, eh salah...ikutkan kata bos aku, aku akan berada di sini selama 2 minggu...dan ikutkan jadual aku, smpai krismas ni, dah masuk minggu ke 3 aku di sini. smpai bile agaknya aku akan berada di sini...Rawang ni agak jauhla...

seingat aku, ada la jugak member aku yang stay kat Rawang, tp sampai hari ni aku tak pernah jumpa, hmmm barang kali mereka sibuk kot. tak pe lah... :)

sampai bile la boss aku nk aku tinggal kat sini? jawab la boss...baju sayer dalam beg tak terkeluar lagi, hmmmm....boss ni...selalu bt cm ni kat sayer...sampai ati bos...

agenda luahan perasaan....

2 comments:

Anonymous said...

sampai bila2..
(sambung sendiri)
;p

Kejora said...

salam perkenalan...

jika sudi singgah lah blog ana
http://bidadarijelita.blogspot.com/

w salam,

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails