Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Wednesday, January 28, 2009

Sunway Pyramid

Ramai kalangan kawan2 aku tertanya2 macam mane nk g ke Sunway Pyramid...aku pun xtau la nk bg tau macam mane, aku ni memang pernah pergi ke Sunway Pyramid, tp tumpang kawan. itu pun masalah, xsempat nk cam jalan kat sana...huhu.

aku akan mencari jalan ke sana dengan lebih mudah lagi, tp klu nk g sana kena sabor la, sbb kena tukar2 tren, naik turun bas dan kena jalan kaki lagi. huhu memang susah. sekiranya aku ada kesempatan untuk pergi ke sana, aku akan cuba bagi tau kawan2 aku yang teringin ke sana...huhu.

sekiranya ada kesempatan, aku akan ke sana lagi.

No comments:

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails