Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Friday, June 19, 2009

kisah di sebuah Kedai

Makan malam di Bangi

Sewaktu aku dan Azani bru abis makan (dinner) kt restoran Azura Shell (Azura Lama), tiba2 aku terlihat sepasang couple kt blkang aku... mereka berdua memilih tempat yg agak suram (kelam) ala2 romantik.

Dalam hatiku, pasangan ni sungguh romantik, tp sewaktu mereka mula membuat pesanan (order) pasangan itu meminta menu (mungkin kali pertama dtg berdua kt kedai tu), aku melihat mereka berdua...tetiba aku melihat mereka terpaksa mengendap2 menu (kertas menu yg dibekalkan). Maklum lah, romantik tanpa candle light...

Soalan cepu mas : Breakfest pg ni kat mane???

Moral of the story : emmm... ada ker??


fathiadha.blogspot.com


fathi_mpiy@yahoo.com

3 comments:

ainShahajar said...

breakfast dah terang kot..takyah menghendap2

azura mmg sedap!

.millalara. said...

waaa... tetiba rasa nak makan nasi ayam azura! haishhhh~~

Fathi Adha said...

haha, jom kite pakat makan sama2, rakan2 blogger...

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails