Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Monday, June 1, 2009

bicara tanpa kata

tanpa kata maka tiada bicara, tiada ungkapan tiada pertuturan!

kenapa aku berbicara tanpa kata? sedangkan aku mengutuskan kata2 di sebuah blog. maka aku sebenarnya berkata2 tanpa suara. Dalam blog pelbagai perkara aku boleh perkatakan, pelbagai cerita aku boleh kongsikan, namun aku masih belum mampu mengucapkan semua kata2 ku di sini. entah kenapa. mungkin aku masih belum bersedia.

Bicara tanpa kata adalah tidak sesuai utk blog post ini krn kata2 yg menjadikan blog post senang dibaca, mudah diungkap dan sebagainya.


Bicara Tanpa suara

bicara tanpa suara adalah keutamaan aku, aku mampu berbicara dgn panjang lebar apabila berjumpa dengan org2 tertentu, namun bile menulis, aku tidak mampu menulis sepanjang yg aku mahukan bicara. kenapa? mungkin kerana aku masih lagi dlm kategori malas menulis...haha


Berbicara Tanpa Suara
sepatutnya menjadi blog post ini.


fathiadha.blogspot.com

No comments:

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails