Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Monday, May 25, 2009

Malas rasanya nk update blog

Nampaknya aku masih belum punya waktu untuk membuat update blog ini. hanya sekadar buat ape yang patut je. sejak ni cuti ni, aku hanya memhabiskan masa dengan melayan kerenah adik di rumah. namun demikian, aku ada beberapa kisah yg aku nk kongsi bersama anda semua, kisah diwaktu cuti...

nantikan kisahnya2.....

No comments:

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails