Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Wednesday, May 6, 2009

Arsenal VS Man Utd

Malam hingga pagi....

malam ni aku g tgk bola di restoran Azura seksyen 3, Bangi... segala macam restoran yg ada paparan bola pd malam ni dipenuhi dgn manusia... bertemankan member depan bilik, aku akhirnya keluar juga tgk bola, walaupun td aku merangcang utk tido..huhu

perlawanan yg menarik dan best, membuatkan aku tdk jemu menonton...haha.. Arsenal menganas bagai nak rak dan minit2 ke 10 dpt saksikan gol dari Man U....dengan canteknya gol pertama dan kedua dijaringkan oleh Man U shgga separuh masa pertama berakhir dgn kiraan Arsenal 0 - Man U 2....

separuh masa kedua....masuk lak gol ke-3 dr Man U... pastu Arsenal dapat sepakan penalti (dikasari tuu) dan berjaya disempurnakan... Result akhirnya (Arsenal 1 - Man U 3) pasni tgk Man U dlm Final lak..hehe.

malam dah jd pagi, huhu, pasni kena la study lak, sambil2 tunggu subuh...

esk punya game, rasanya tak sempat nk tgk la, sbb ada exam... huhu..




fathiadha blog....

No comments:

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails