Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Saturday, May 9, 2009

Perjalanan akan bermula kembali..

Akhirnya aku akan meyambung perjalananku. Aku akan travel utk pulang ke rumahku.. mengikut rancangan awal, aku akan meneruskan post "perjalananku" kisah2 perjalanan ku dari aku tak de kerja hingga aku ada keja...(student la)...

Travel adalah minat aku dan aku menang suke travel...tak kiralah ke mana sahaja, janji tak de masalah...hehe.. kisah blog post "kisah perjalananku" akan kembali bersemai dlm blog ni...tp kisah ceritanya aku tak pasti smpai brape bahagian lg.. aku berminat menerokai beberapa buah negeri lagi... emm.. masih dalam planing...klu ada rezeki, ada la...

Apa2 pun kisah perjalanan akan menjadi menarik sekiranya aku akan ke sebuah tempat tinggalan sejarah "kawasan yg kaya dgn segala macam harta pusaka negara"...


sejarah akan tercipta dikala bermulanya hari ini...

fathiadha blog...

2 comments:

ainShahajar said...

jeles kat kaum adam

boleh travel bebas..ke mana saje..tak yah risau pasal tmpt tinggal..keselamatan..

travel mencari ilmu...jaga iman!!

hehe

Fathi Adha said...

time kasih atas nasihat...actually travel ini ada kod etikanya...hehe (mcm poyo la pulak), tp hakikatnya travel ini bukannya satu kebebasan...ia adalah satu anugerah kepada umat manusia utk mengenali alam ciptaan-NYA...

selamat bercuti...

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails