Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Monday, May 4, 2009

Analogi Sebuah Jawapan...

Bukan satu jawapan...

Hari ini agak sukar dilalui dengan satu paper yg memeningkan kepala... ape tdknya, Paper "suprise".... Suprisenya terletak pd apa yg di beritahu oleh lecture, tdk semestinya akan masuk exam... bagi mereka yg dah biasa dgn "sikap Lecture itu," maka mereka tdk akan percayakan bulat2 kate2nya... namun bg student yg baru kenal, maka mereka terpaksa mnghadapi saat suprise... akhirnya saat suprise berakhir pd jam 3.30 ptg, dengan lafaz bismillah, paper Sejarah Kebudayaan Nusantara di buka....

Perkara pertama terfikir di mindaku adalah "tak de soalan lain ke???" dan perkara kedua yg terlintas difikiran adalah "suprisenya tetap ada"...huhu..

oleh itu terpaksalah menajwab dengan apa yg mampu...(lupe nk bawa kuali dan minyak, tak leh goreng sgt)...

ape lagi, celebrate ler lps exam di sebuah kedai makan minum, Bangi... (utk ilangkan stress je)



fathiadaha....

No comments:

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails