Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Wednesday, May 6, 2009

Kenaikan yuran kolej, benarkah??



SALAM...


akhbar Kosmo pada 5 Mei 2009, menyatakan bahawa harga yuran kolej UKM akan diselaraskan. sejauhmanakah benarnya kenyataan akhbar ini?

Menurut Timbalan Presiden PMUKM dan wakil PMUKM yg telah berbincang dengan Y. Bhg Dato' TNC, maka hasil bacalah petikan ini

"Y. Bhg. Dato' TNC menafikan akan war-war yang menyatakan bahawa yuran kolej UKM akan dinaikkan dari RM490 kepada RM600. Y. Bhg. Dato' TNC telah berjanji tidak akan menaikkan yuran kolej tanpa ada sebarang perbincangan dan keputusan daripada Majlis Pengurusan Universiti (MPU) dan Persatuan Mahasiswa UKM (PMUKM)." (di ambil dr blog Nota Sarfa)

sekiranya dlm anda sangsi denga perkara ini, sila kemaskini yuran penginapan anda pada semester depan, sekiranya ada kenaikan....kita buat usul baru...


"Mahasiswa penjana Pembangunan Modal Insan"


fathiadha blog's

No comments:

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails