Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Monday, July 27, 2009

Kejayaan dicipta atas dasar Setiakawan

Salam Sejahtera

Selesainya sudah sebuah epilog kejohanan wajadiri. kejohanan yang telah menyebabkan aku tidak dapat tidur yg cukup buat beberapa malam, tidak dpt makan dgn kenyang dan juga beberapa perkara lain. nak online pon susah...tak cukup masa nk layan org dlm talian.

Kejayaan dalam menjayakan program wajadiri merupakan satu realiti yg sangat pedih dan sgt sakit untuk ditempuhi. Peruntukan kewangan yg sedikit dan sangat menggangu perjalanan program tersebut. aku tahu sekiranya aku gagal menjalankan program tersebut, maka aku akan gagal dalam pelaksanaan sebuah kejayaan yg bakal digapai bersama.

susah payah dalam pelakasanaan program wajadiri telah menyebabkan aku lebih tabah menghadapi kehidupan yg akan datang. namun tanpa bantuan kawan2, program tersebut tidak akan berjaya sepenuhnya. terima kasih KAWAN!!

andai aku tersalah silap dan terkasar bahasa, maafkanlah aku wahai sahabat!....tanpamu tiada kejayaan yg kita miliki bersama....itulah kejayaan Program Kejohanan Wajadiri Nasional Silat Cekak Hanafi Peringkat IPT dan Sekolah kali ke 12 (UKM '09).

No comments:

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails