Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Monday, July 13, 2009

Penat memenatkan aku

Hari ini aku baru sahaja sampai di UKM. sebenarnya telah pulang ke rumah pada hujung minggu yg lalu ekoran ada beberapa perkara yg perlu aku lakukan dan perlu aku laksanakan. aku tahu betapa penatnya terpaksa berulang-alik dari Jertih ke Bangi.

Aku menggunakan methode yg berlainan sedikit. aku tidak kembali terus ke Bangi, sebaliknya aku ke rumah kawanku di Raub dan pada awal pagi aku kembali ke Bangi.

Dengan perjalanan seawal jam 8.30 pagi aku bertolak dari Felda Sg. Koyan dan sampai di Kuala Lumpur (Pekeliling) pd jam 11.15 pagi. kemudian aku terpaksa mengambil LRT ke Bandar Tasik Selatan dan kemudian menaiki KTM Komuter.

Setiba di Stesen Komuter UKM, aku melihat jam pukul 12.30 tgh hari... maka terpaksalah aku menunggu Bas UKM atau Bas Rapid KL, mane2 yg akan tiba terlebih dahulu.

Aku sampai di bilik pd jam 1.08 PM, dan cepat2 aku bersiap untuk menghadiri kelas pd jam 2.00pm (kelas wajib major). sungguh penat dengan perkara yg sebegitu.


Bangi, UKM

Fathi Adha

No comments:

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails