Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Monday, July 20, 2009

Minggu yang Sibuk...

Minggu ini adalah minggu yang agak sibuk bg aku. Minggu ini aku ditugaskan untuk menjaga dan mengendalikan Booth pameran Silat Cekak Hanafi UKM sempena Minggu Pengenalan Persatuan Pelajar (M3P) di Foyer Pusanika. Minggu ini juga aku terlibat dalam beberapa Meeting penting Wajadiri dan juga terpaksa turun ke latihan Wajadiri.

secara spesifiknya, penglibatan aku dalam Persatuan Seni Silat Cekak Ustaz Hanafi UKM telah bermula sejak tahun pertama di UKM lagi.

Minggu ini juga aku dan rakan2 yang lain akan terlibat dalam Demo silat yg akan di adakan di Pusanika.

Sertailah Komuniti Silat Cekak Hanafi UKM, anda akan merasai pengalaman yang berbeza!!!

"Seni Silat Pemangkin Peradaban Ummah"





No comments:

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails