Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Sunday, July 26, 2009

Tertunainya satu Janji!

Tepat jam 6.00 petang, majlis perasmian penutup kejohanan Wajadiri Nasional Silat Cekak Hanafi melabuhkan tirai. Program selama sehari iaitu bermula seawal jam 7.30 pagi akhirnya tamat jua pada jam 6.00 petang. program tersebut melibatkan pelbagai IPTA dan IPTS seluruh negara dan juga melibatkan beberapa buah sekolah menengah seluruh negara.

Kejohanan tersebut telah berjaya menarik minat beberapa pihak luar khususnya bukan anggota Silat Cekak Hanafi. terdapat juga pihak yang menaja Gerai seperti CIMB Bank dan beberapa penggerai lain lagi.

Walaupun tiada kejayaan besar di catat oleh kontigen UKM, namun sekadar mendapat beberapa pingat itu adalah yg terbaik buat UKM, lagipun ini adalah kali ke 2 UKM menganjurkan kejohanan tersebut. kali pertama UKM menganjurkannnya adalah pada tahun 1999.

Cabaran daripada Silat Cekak Hanafi khususnya semasa mengendalikan kejohanan Wajadiri atau semasa menjalankan kegiatan persatuan dan juga semasa menjalankan latihan adalah pengalaman yang tidak ada tolak gantinya.


Selepas tamatnya program tersebut, aku hanya memikirkan untuk tido dengan lena dan amannya....hehehe


Sekian, seketika.......


Bangi, UKM ~

terbayang tidor yg indah!!!!!

No comments:

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails