Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Wednesday, December 16, 2009

itu yang termampu...

salam kembali

hari ini aku digemparkan dengan result exam lepas. dah keluar, result aku, alhamdulillah, tidak la teruk sangatr spt sem lepas2, tp masih lagi dalam kategori kurang baik. baik di sini adalah lebih baik dari sem lepas, kurang baik krn masih gagal mendapatkan result yang terbaik. (aku dah mencuba dengan segala kekuatan yang ada.

walaupun aku tidak dapat mencapai target, tapi aku masih bersyukur kerana itulah yang aku mampu miliki. keraana tuhan untuk manusia, maka tidak pernah tuhan mempersiakan hambanya.



Jumaat ni cuti. Maal Hijrah, aku pun tak taw nk buat apa, nk study masih tak de mood, nk g travel, tak de duet, nk g jalan-jalan tak de idea dan tempat yang best. jadi aku ambil kesempatan nk kunjungi saudara mara yang ada kat area KL, maklumlah 21hb ni dah buke sem (UKM Bangi). jadi antara KL dan Bangi tak de la jauh sangat.

jadi jika aku tidak sempat update blog, ini bermakna aku tak de kat sini, mungkin la atau mgkin juga aku tak de line internet untuk bukanya. tp apa2 hal pun aku try buka jugak la.

kepada semua umat Islam, selamat menyambut Maal Hijrah 1431, Islam penyelamat Ummah

tahun ni aku cadang nk gunakan planer yang lebih baik dari yang tahun lepas. planer tahun lepas ada berjaya, tp masih dalam peringkat yang kurang memuaskan, jadi harapnya yang tahun akan datang lebih baik dari yang lepas. (sepatutnya setiap hari adalah lebih baik dari hari sebelumnya), baru lah hidup ini berkat.


edisi seterusnya, selamat menyambut Maal Hijrah 1431.

4 comments:

ainShahajar said...

sekurang2nya dah berusaha.. takpe. boleh tingkat kan lagi.. ambil pengajaran


jadi kan buku tu sahabat.. jd tak sunyi =)

Fathi Adha said...

emm.... terima kasih..

::SizuKa:: said...

salam Maal Hijrah...

ayuh gerak menuju ke sem baru..dgn azam baru...hihi..;)

Fathi Adha said...

sizuaka : salam maal hijrah... semoga sem ini lebih baik dari sem2 lepas...

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails