Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Saturday, July 31, 2010

kena buat banyak perkara

salam kembali.

sesudah membiarkan rumah aku berhabuk, aku kembali membersihkan rumah ini dengan mewujudkan entry baru. sudah lama aku tak nek bangi, cadangnya nk ke sana. nak jumpa kawan2, nak setelkan urusan konvokesyen, nak buat itu dan ini. banyak kot.

emm.. yang aku nak utamakan, kena buat urusan berkenaan dengan akademik. malas pun ada. tpi perlu buat. sahkan status konvo, sahkan pengambilan Jubah [itu mesti kena bayar dulu nak pakai jubah] apa pun, terasa pelbagai perasaan, seronok sayu dan sedih menemani diri aku.

rindu rasanya nk jumpa kawan2, kosmate ada... teamwork, lbh rindu nak turun bersilat.

ape pun, sapa rasa nak jumpa aku, boleh hubungi aku di Bangi.. yg aku nk jumpa. mestilah Mr. Azani. banyak menda aku nk kena satel ngn kamu..

1 comment:

Anonymous said...

salam...

tahniah awk...
selamat berkonvo..
=)

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails