Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Sunday, August 1, 2010

Alhamdulillah...selamat sampai Bangi

bertemu kembali.

aku dah sampai Bangi. petang tadi, lebih kurang sblm kul 4.30 petang, aku berjaya sampai Bangi. sempat la singgah UKM jap, hantar barang dan orang.

kisah yang panjanag berlangsung pd hari ini. semalam aku nek bas, dari kampung laman. masa tunggu bas, sempat jumpa pembantu Asrama (masa aku sek dulu), dia g antar anak. eh, salah citer...bukan yg ni aku nak storykan.

okey. aku punya story. aku smpai kL around 6.00 am, g semayang subuh di stesen KTM Komuter Putra, pastu rush ke KL Sentral n then terus berkejar ke Gombak. di situ aku melakukan sedikit kesilapan percaturan, memyebabkan masa yang digunakan berlebihan. tapi, masih sempat cover dan makan roto canai serta teh tarik di Gombak bersama Mr. Azani, Mr Afiq, dan Mr. Faizal. (aku hampir tidak ingat Faizal)

di Gombak, aku singgah UIA, bukan singgah sebanarnya ada event. Majlis Anugerah Kecemerlangan, Silat Cekak Ustaz Hanafi. aku selaku penerima sijil, perlu menghadirkan diri. ekr, perlu ke sbnarnya.

sesudah majlis di UIA, aku kembali ke Bangi, dengan kereta di pandu oleh Mr. Afiq, alhamdulillah, semuanya selamat sampai ke Bangi pada patang hari.

esk? ke UKM, setelkan beberapa urusan rasmi, harap tak ada banyak masalah...


2 comments:

♥ Cik Puan Pinky ♥ said...

rajinnye dtg UKM?
ehehe

Anonymous said...

super senior dtg melawat ukm..lalalalala

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails