Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Monday, June 22, 2009

Entry Ini tidak ada Tajuk Khusus

Aku tidak dapat memikirkan tajuk yg sesuai untuk Entry ini, aku tidak tahu kenapa aku gagal mencari tajuk sesuai utk mengisi tajuk Entry ini. tetapi aku tahu bahawa blogpost ini adalah khas utk kawan2 aku yg telah sama2 membantu aku menjayakan program Motivasi di Perak. Oleh itu terciptanya Entry ini adalah utk perkongsian rasa terima kasih dari aku kepada mereka semua.







Kejayaan Milik Semua


Program Motivasi di SK Kerian dan Rumah Budi Mulia Nurul Huda, telah selamat di jalankan... kepada semua yg terlibat sangat2 kuucapkan terima kasih.. sesungguhnya kejayaan dan kehangatan program tersebut adalah kejayaan anda semua (org yg terlibat menjayakannya), aku hanyalah sebahagian daripada kumpulan itu. sesungguhnya, aku hanya menjayakan berdasarkan apa boleh aku lakukan. terima kasih kepada semua kawan2 sekalian.

Perjalanan yg masih jauh telah aku lihat dari perspektif masa (kini) aku sedar, maka aku kata, perlu ada satu matode atau kaedah yg sesuai mencapai satu tahap yg terkehadapan. Program yg telah berlangsung selama 3hari 2mlm itu cukup memberi aku kesedaran, bahawa masih ramai lg pelajar di luar sana (luar alam kampus) memerlukan satu macam motivasi ke arah kecemerlangan dirinya... kecemerlangan yg di perlukan adalah kecemerlangan mindanya agar terbebas dari kepompon kawasannya.

Oleh itu, peluang yg di berikan kepada selaku ketua Fasilatator program tersebut, telah aku jalankan dgn sepenuh perasaan dan aku telah cuba segala2nya utk merubah minda pemikiran anak bangsa yg aku cintai. Dgn pengalaman yg aku miliki, aku telah cuba sedaya upaya menjadikan program itu sebagai sebuah program yg paling berkesan dlm sejarah aku menjayakan program...

Namun kejayaan yg aku capai itu, bukan lah begitu besar sekiranya tidak ada sokongan moral dan fizikal, dorongan serta kritikan daripada rakan2 sekalian. tanpa mereka, aku tdk akan mampu menjayakannya program tersebut dgn sepenuhnya.

Terima Kasih yg tidak terhingga kepada semua rakan2 yg menjayakan program tersebut!! semoga Tuhan mampu membalas jasamu...


Semoga pengalaman tersebut menjadi kenangan yg terindah buat kita semua...(sahabat)


Friends Remind Never Can End!!!





Ikhlas daripada :

Muhammad Fathi Adha bin Muhammad Farid
UKM, Bangi.

fathi_mpiy@yahoo.com
(YM, My Space, Facebook, Tagged)


fathiadha.blogspot.com


2 comments:

ainShahajar said...

tahniah2

utk kamu dan semua yg menjayakan!!

bukan senang tu...bgoslah menggunakan peluang dan tanggungjawab seadanya

Fathi Adha said...

terima kasih ats komen anda...

alhamdulillah, kami selamat pergi dan kembali serta segala yg dirancang dpt di penuhi dgn baik...

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails