Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Thursday, July 16, 2009

BerKuliah Di kampus Cheras

2 hari berturut2 aku berkuliah di Cheras. Sungguh penat dan banyak masa di habiskan untuk berulang-alik dari PPUKM (HUKM) ke Bangi. Dengan jadual waktu yg agak padat, maka terpaksalah aku berulang-alik daroi Cheras dan Bangi secara bergilir2.

Namun itu semua akan tinggal kenangan sahaja, mulai minggu depan aku sudah tidak lagi berkuliah secara penuh di HUKM, nampaknya aku hanya perlu berkuliah di Bangi sahaja.

Perjalanan aku dari HUKM ke Komuter UKM memakan masa selama 30 minit (tanpa sibuk) dan perjalanan ke HUKM dari Salak Selatan memakan masa sekurang-kurangnya 15-20 minit., tidak termasuk masa untuk menunggu komuter dan pengankutan awam yg lain. Perjalanan dan masa menunggu adalah lebih lama dari masa dan waktu perkuliahan...

Hari ini aku tidak dapat berkuliah di HUKM kerana kekurangan tenaga dan tidak sempat utk ke sana. cukuplah setakat hari2 yg sudah.


Subjek PB yg paling susah!!!!!!
tanpa jam kredit (tidak termasuk dlm sistem)



**post ini sebenarnya diwujudkan utk menjelaskan situasi aku yg sering kali tiada di Kampus Bangi**

3 comments:

izrin said...

ko buat apa kat sna weh...?
ko amek pb ke...?

nabila saat said...

patutla selalu xd..
amik subjek ape?

Fathi Adha said...

amek subjek teman org sakit...huhu

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails