Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Wednesday, July 29, 2009

Entry Khas buat Ahli SCH UKM

Hilangnya sebuah kedukaan yg telah membawa aku ke arah sebuah persimpangan yg lebih jauh dari sebuah kehidupan yg kebiasaannya. aku telah menerima beberapa cabaran yg luar biasa sejak beberapa minggu lepas sehingga berakhirnya pada hujung minggu yg lalu. aku tahu betapa penat lelah, sakit deman, jatuh bangun aku ada faedahnya, ada kebenaranya, ada kekuatannya.

Sepanjang awal semester ini sehinggalah pd hari ini, pergorbanan aku untuk menyelesaikan segalanya (tak de la banyak sgt), namun ia telah menjadi satu kekuatan kpd rakan2 yg lain. ketegasan sahabat2 ku dalam perjuangan menjadikan aku lebih tabah dan lebih bersemangat dalam penerusan kehidupanku.

andai ku tahu......ada jalan yg lebih mudah bg mengatasi permasalahan itu, aku akan lakukan demi sebuah kehidupan yg bergelar sebuah kenyataan yg pasti. namun semuanya aku tempuhi dengan rela dan aku redha dengan apa yg berlaku.

Demi sebuah perjuangan, aku merelakan sebuah pengorbanan, demi sebuah kesetiaan aku merelakan semangat kekitaan....janganlah ada antara kita yg akan merosakkan sebuah persahabatan yg kita bina bersama2 ini.....

"pesanan post ini ditujukan khas buat ahli SCH UKM" semoga berjaya dalam apa jua perjuagan yg akan datang!!



Fathi Adha
Pejabat maya:
Bangunan Pusanika.

3 comments:

joegrimjow said...

nice
klu la ssalh sorang ahli jugak..

Haidah Hyedah said...

tata~ fathi...hehehehehe.......

Fathi Adha said...

betapa specialnya jd Ahli ni...huhu..

~SHAI~ teruskan usaha ke arah memartabatkan persatuan...teruskan maju bersama...

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails