Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Sunday, August 9, 2009

Sebuah Kajian dalam sebuah perjalanan

Terciptanya sebuah perjalanan...

Melaka destinasi bersejarah di Malaysia...tema pelancongan ke Melaka adalah melawat Melaka seperti Melawat Malaysia... emlanconglah anda ke Melaka dan nikmatilah gula Melaka...(mcm ye2 jer)

Sebenarnya banyak benda yg anda akan dapat sekiranya anda melancong ke Melaka, walaupun ke Melaka hanya sekejap sahaja. kali pertama ke Melaka, adalah satu kesilapan yg besar krn aku tidak membawa kamera...hanya telefon berkamera sahaja menemaniku... (tak best, gambar kurang cun, dah ler guna tepon yg lame....huhu).

Kali ini aku ke Melaka krn atas dasar study...ye ke?? huhu, sebenarnya ini adalah syarat wajib kursus SKAD3193 Demografi dan Pembangunan.... oleh itu nak atau tak nak, kena jugak g...klu tak nak g, baik drop je kursus...

ape pon adalah sedikit gambar dr Melaka utk pembaca blog ini akan menyusul selepas semuanya selesai....



Fathi Adha
Kompleks Falak Al Khawarizmi

No comments:

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails