Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Wednesday, August 5, 2009

Sebuah penulisan akan bermula...

Bermulanya sebuah penulisan....
penulisan yg akan aku mulakan adalah membuat tesis...... petang tadi pelajar2 bgi program sejarah telah diberi taklimat dalam sebuah bengkel penulisan Latihan Ilmiah. dalam bengkel yg dianjurkan oleh program sejarah itu banyak info2 dan saranan yg diberikan oleh pengendali majlis....En. Ghapa telah banyak membantu pelajar sejarah dlm memberikan kefahaman mengenai peri pentingnya penulisan Ilmiah... oleh itu, bagi pelajar2 yg ingin buat penulisan Ilmiah, diharap dapat menjayakannya dengan tenang...jangan terlalu memikirkan tentang masalah yg bakal di hadapi...fikirkan apa yg akan berlaku sekiranya kita tidak memulakannya...

Just DO IT....& make sure everything must be plan....

No comments:

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails