Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Tuesday, September 29, 2009

entry ini perlu ada tajuk...

bismillah...

Sudah sekian lama tidak berjaya update blog, kalo kat umah, asyik lambat je internet...nk masuk buka blog pun kena tunggu lama...

akhirnya sesampai di UKM aku baru dapat update blog, sememangnya banyak perkara yg aku nk sampaikan...tap tak tersampai lagi buat masa kini, maklumlah sibuk...tapi bile la nk ada masa nk tulis semua tu??? tanya la diri sendiri En. Fathi

apa yang aku nk buat utk seketika ini??
lepas update Blog, Update Assignment, pastu update tesis, pastu update ape lagi?? emm... belum ada dlm planing lagi kot..haha

yang paling best time raya adalah....rumah terbuka dan majlis makan.. satu hal yg menarik, aku sempat jumpa ADUN-ADUN kawasan Besut (4 orang dlm 1 majlis) bersama Mahasiswa Besut, anjuran Sakretariat Mahasiswa Besut, di Kg. Raja... majlis biase je, tp dapat jumpa orang2 politik.. atleast mereka (ADUN) memikirkan tentang kebajikan mahasiswa Besut, waa..menarik..

Tahun ni aku sempat beraya ngn datuk & nenek di kg...conok...thn ni jugak aku alami beberapa pengalaman yg pelik dan tragis utk kembali ke UKM...sakit dan susah payah hanya aku yang tau..tapi ok la, dugaan itu telah memberikan aku ruang dan peluang utk sampai ke UKM...alhamdulillah.


sekian dulu buat seketika
selemat kembali ke meja study bagi semua student, selamat kembali ke tempat kerja masing2 bgi yg dah keja...


Fathi Adha
PTSL
~nk je tido~

No comments:

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails