Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Saturday, September 5, 2009

Bukan yg terakhir

sejak semalam, aku kurang mendapat rehat, asyik sangat menjalankan kegiatan update facebook. maklumlah, segala maklumat hendaklah disampaikan as well as.. semalam merupakan antara kenangan terindah dlm hidupku ini, apabila rancangan aku untuk menjadikan hari tersebut sebagai hari kenanagn bersama, terlaksana dgn baiknya...hehe


tajuk entry ini merujuk kpd ini bukannya program terakhir buat ahli SCH, sebaliknya ini merupakan program pertama seumpamannya...nanti ada lagi...


Kisah Semalam

rancangan utk buka puasa secara bersama telah difikirkan oleh pemikir-pemikir yg selalunya melaksanakan program. secara tak langsung atas insentif (inisiatif ke?? aku pon tak reti la) yg diberikan, maka terciptalah majlis buka puasa secara santai dan berhemah... memang kami tak menyangka bahawa perkara sedemikian akan berjalan dengan lancar. rancangan utk buka puasa ini di plan kerana kebanyakan daripada mereka pulang ke kg dan sebagainya. bgi mengelakkan rasa ditinggalkan, maka lahirlah majlis tersebut.

Majlis buka puasa secara santai telah dijayakan dengan sumbangan pihak tertentu dlm usaha meng"sponsor" makanan seperti kuih-muih, ayam golek, tomyam kacukan, sayur goreng, dadih dan sebagainya. bagi ahli persatuan pula, mereka kebanyakannya menyumbangkan tenaga dlm usaha bertungkus lumus menyediakan makanan dan tempat serta alatan lain.


Walaupun ada juga ahli2 antara kami tidak dpt hadir pada petang tersebut kerana ada masalah di saat2 akhir, ada juga yang kurang sihat, (semoga cepat sembuh), dan ada juga yg tidak sempat datang, walaupun pd hakikatnya dia merupakan orang yg nk datang....

Sesungguhnya aku rasa terharu dengan apa yg diberikan oleh ahli2 SCH semalam, sesungguhnya pengalaman itu sungguh bermakna...

TERUSKAN PERJUANGAN BERSAMA


syukur segalanya selesai..

segerak, senafas, seudara


Fathi Adha
Bangi ~ PJ??

6 comments:

aishahMuhd.... said...

tomyam campur???..emmmm sedaaap..tq fathi n others krana bjaya merancang sesuatu yg bmakna dalam idup aishah jugak..kenangan manis SCH ukm

Fathiadha said...

same2...nanti kite plan tuk majlis raya pulak..baru berbaloi makan kueh raya nanti, sbb ada org nk sponsor satey, siap bakar2 lagi...hehehe

Fathiadha said...

same2...nanti kite plan tuk majlis raya pulak..baru berbaloi makan kueh raya nanti, sbb ada org nk sponsor satey, siap bakar2 lagi...hehehe

~cutepinkybabygirl~ said...

1 je ke gmbar?huhuhu~
emm..anyway,thanx 4 de event~
best~~ (^_^)
lain kali klu nk wt event pape lg,ajak la ziela ye..confirm ziela join..
ehehek~ (^^,)

aishahMuhd.... said...

aikk....bakar2 tu part fathi kan...

Fathiadha said...

part aishah la, part Fathi makan2 je...

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails