Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Friday, September 11, 2009

Hari yg akan Datang!

Hari ni aku berpeluang untuk update blog, bukan tak de masa nk update blog, tapi tak berkesempatan.... sejak akhir2 ni banyak kerja yg tak berjaya disetelkan dan kena setelkan atleast sebelum pulang ke kampung.

Ahlamdulillah, sehingga sekarang, Allah masih memberikan kesihatan kepadaku, dan hal ini sangat penting bagiku untuk meneruskan tugasan2 yg masih tertangguh... Dalam minggu ini, InsyaAllah aku akan siap beberapa perkara yang pertama dan utama (priority) adalah menyiapkan bab 1. yg lain2 (tapi penting) Soalan pembinaan negara Bangsa dan juga Asia Barat.

Esok adalah hari beristirehat...tetapi aku harus menyiapkan semua perkara di atas sebelum hari selasa...mengapa Selasa???

Selasa akan datang jua...

semuanya aku kena hantar pada hari tersebut...adus!!






Mengapa Selasa???
~tunggu next entry~





Fathi Adha
12.47 pm
nak g solat Jumaat

2 comments:

aishah muhd... said...

sebab, fathi dah nak balik raya

Fathi Adha said...

hehe...

jawapannya tunggu la next post yg bertajuk "mengapa selasa?"

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails