Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Sunday, February 21, 2010

aku ingin mencintaimu...setulusnya

salam...

tajuk post aku ni agak pelik sikit, sebab ini kali pertama aku masukkan tajuk lagu yg aku terpukau dengan liriknya sebagai tajuk entry aku. so aku nak kongsi gak ngn korang semua tentang lagu ni. walaupun aku baru sahaja meminatinya.




Tuhan betapa aku malu
Atas semua yang Kau beri
Padahal diriku terlalu sering membuatMU kecewa
Entah mungkin karna ku terlena
Sementara Engkau beri aku kesempatan berulang kali
Agar aku kembali
Dalam fitrahku sebagai manusia
Untuk menghambakanMU
Betapa tak ada apa-apanya aku dihadapanMU


Reff:

Aku ingin mencintaiMU setulusnya,
Sebenar-benar aku cinta
Dalam doa
Dalam ucapan
Dalam setiap langkahku
Aku ingin mendekatiMU selamanya
Sehina apapun diriku
Kuberharap untuk bertemu denganMU ya Rabbi


album: Muhasabah Cinta
Edcoustic


bila aku menghayati bait2 ayatnya, aku mula menyedari bahawa lagu ini bukannya utk membuktikan cinta kepada Manusia... tetapi cintakan Ilahi. cinta kepada yang ESA.


so kredir for shida krn perkenalkan lagu ini utk aku.

6 comments:

Nurul Ain said...

nice..baru lepas dgr..=)

::SizuKa:: said...

meaningful =)

ziha said...

lirik y indah..

Fathi Adha said...

Nurul ain:

best kan lagu tu..hehe


sizuka:

that right...very gud


Ziha:

lirik sangat bermakna...

shida said...

hehehehhehhe....
nice, fathi seriously dah terpikat ngan lagu tuh...
so, cda tak asyik dgr lagu2 biasa jerk kan..... walaupun cda mmg giler lagu...:D

Fathi Adha said...

shida :

thanks perkenalkan lagu ni..
cda dah tmbahkan peminat lagu ni..

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails