Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Saturday, February 6, 2010

Kem Motivasi Nur Kasih Penyayang (NURI)



Kem Motivasi Nur Kasih Penyeyang (NURI)

aku join program ni atas alasan nk tolong kawan2 aku. sebenarnya ikutkan hati aku, tak nak la aku join, tapi bile tengok kawan2 aku, rasa macam perlu je tolong diorang. aii..

okey je program nyer aku just tolong tangkap gambar2 program ni. bermula petang semalam sehingga esk tengah hari. seperti biasa program berjalan dengan lancarnya.

tapi ada satu benda yg berlaku pada aku, menyebabkan aku terpaksa menggung penderitaan. haih, harap2 kejap je. haha (tak cukup tido)

anyway program ni best. alhamdulillah, selamat berlajan dengan lancar sehingga hari ini.

p/s: harap2 selepas ini bertambah okey.

sekian.

No comments:

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails