Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Thursday, May 13, 2010

kawan-lupa-kawan-ingat-kawan

salam Sejahtera

hari ini aku baru bermood untuk menulis kembali blog ini. baru-baru ni berlaku kekurangan idea dan masa. hari pun masih tidak punyai waktu kiranya, tp teringin jugak nk update.

sehari dua ni, aku dapat la panggilan daripada member2 lama yg dah lama tinggalkan aku tak lupa yang baru je berpisah beberapa minggu lepas. menariknya dalam perbualan dengan seorang kawan, (kawan lama), banyak perkara yang dibualkan bersama. maklumlah kawan dah lama tak jumpa.

dlam banyak2 perbualan, adalah perkara mengenai "kawan melupakan kawan" adalah sesuatu yg paling menyentuh hati.

bagi aku sendiri, seseorang kawan bukan melupakan kawannya, mungkin kerana kekurangan masa utk berinteraksi menjadi sebab utama mereka "berjauhan"..pandangan aku aja, mungkin anda juga lain.

tp skrg kan sudah Fesbuk, boleh la berkawan-rapat semula kan.

p/s: tajuk tu pandai2 la korang bace..

2 comments:

Anonymous said...

oh, sy merindui kwn2 di facebuk sy..huhu

Fathi Adha said...

kawan sek pun sama.. huhu.. sudah lama terpisah..

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails