Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Tuesday, January 26, 2010

hari yg meriah

salam kembali

sudah bersawangkah blog aku? aku tak sempat nk update la. kesian korang bukak...tgk2 tak de post baru. tak pe2, kali ni aku letakkan banyak gambar kisah hari ini. nice shout.

Kisah yang menarik ini berlaku di UKM pada hari ini yg dikenali sebagai hari penamaan calon. aku rasa macam malas nk bercerita panjang, sbb byk menda lagi perlu aku siapkan, just aku letakkan gambar2 yg berkenaan dengan kisah hari ini serta translation yang tersendiri. semoga anda enjoy.
(GM sedang menguasai kawasan dataran Pusanika)



(berehat di bawah pokok2, panas)



(apakah ini??? sila klik imej utk kepastian)



(FSSK: orang ramai sibuk meninjau keadaan)



(cepat2 sapa nk bantah, cari perkataan salah pd borang calon)



(Mr. Blue : Mane metrik kad???)

apa macam, ada nampak meriah? meriahkan suasana Pilihanraya Kampus (PRK)


P/S: kuar mengundi ramai2 pada 28 Jan 2010 (khamis)

p/s/s: aku nk siapkan latihan ilmiah..kejap lagi jarang update blog la..

8 comments:

cik husna said...

kebetulan smlm pki bju ungu..hehhe..xde pape kaitn ek..hihihi

Fathi Adha said...

kebetulan boleh jadi nasib...

GM = Ungu

aii.. nk bt cm ner..

::SizuKa:: said...

mr blue lagi aktif minggu ni nampaknya~

Fathi Adha said...

sizuka:

itu mestinya...mereka sedang bergiat dlm lapangan mencari "sapa yg tak pamer kad metrik"

zaty kecik said...

lain kali kne suruh ukm wat kad matrik besa2..
sng pakcik bju biru 2 tgk..haha~

Fathi Adha said...

Zaty :

haha...pak cik berbaju biru tak kesah...

tp sanggupkah zaty memakainya??

♥ Cik Puan Pinky ♥ said...

x ley blah gile kuda tuh..
hahahahha

Fathi Adha said...

ziela:

itu kuda istimewa..apa motifnya tak taw la..

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails