Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Friday, January 8, 2010

sila-sila baca

Salam

hari ni aku nk kongsi ngn korang tentang satu kem motivasi yang akan diadakan oleh kelab Penyayang UKM. kem Motivasi Nur Kasih Penyayang (NURI) ini di adakan di Kolej Pendeta Zaaba, pada 5-7 Februari 2010.

jadi aku di amanahkan utk membuat publisti tentang program ini.
(sila klik utk tgk poster)

sila jemput2 join program ini.


okey. berbalik kepada kisah aku. kawan aku telah datang kpd aku beberapa hari lepas, meminta sumbangan dr aku utk promosikan program yg dia nk buat nie. katanya program ni 5-7 Februari ni. so sekarang ni yang masih belum cukup adalah Fasi utk program ini. dia suh aku cari seramai mungkin utk menjayakan program tersebut. jadi aku pun kekadang tak de masa jugak nk bg taw org len ni. so aku publish dlm blog aku nie. harap2 ada yang baca dan nk join program ni.

okey. esaiment aku belum lagi setel. nk g siapkan dulu la... lalala


p/s: kalau sapa2 berminat, boleh sms no di poster itu atau boleh je komen pd blog aku nie, atau boleh je berYM ngn aku tentang hal ini. (YM = fathi_mpiy@yahoo.com)

2 comments:

nabila saat said...

jom rmai2 join NURI..
bie pown join gak..kowt.

Fathi Adha said...

bagus2..sila-silalah ajak member2 join...

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails