Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Thursday, January 28, 2010

Pilihanraya Kampus

salam kembali.

esok aku nk g Pulau Pangkor, nk join aktiviti iaitu aktiviti silat Cekak Hanafi UKM. nampaknya aku terpaksa miss 1 program esok malam, krn aku ke pangkor pada lepas solat jumaat. tapi tak pe. laksanakan apa yang penting dulu.

sejak masuk sem ni, program yang dirancang banyak, tapi komitmen utk program itu, rasanya cukup la. nk kena bg komitmen kat tesis (penting dan utama), assignment, seminar, dan sebagainya. banyak la pulak.

okey. bercerita tentang pilihanraya Kampus. hari ni merupakan hari pengundian. seperti luar biasa, aku tidak ke tempat pengundian dahulu, sebaliknya aku ke Pusat Kesihatan dahulu, dah tak tahan, rasa macam nak deman je. jadi utamakan yang utama dahulu. lepas balik PK pun aku tak g ngundi lagi, aku just g tengok je tempat pengundian. lepas tu aku g makan, isi perut dulu, dan kemudiannya balik bilik dan tido sekejap. sedar2 dah kul 3 petang. ada la kawan aku, sempat berYM ngn aku, dia suh aku g ngundi. (dlm hati aku dah memg malas giler), jadi aku fikir 3-4 kali, aku pun turun ke tempat pengundian. sampai sana. tengok suasananya meriah. tapi hati tetap malas nk ngundi. (haih) memang malang la sapa yg mengharapkan aku. (tp aku tetap mengundi la walaupun minit2 terakhir).

nampaknya aku masih ada kerja yang belum setel. aku harap boleh siap seblum ke pangkor, jadi tak de la tekanan sangat kat sana.




p/s: kalau2 blog ni nampak berhabuk @ bersawang, tolong2 la cuci, aku join program ni agak lama la. 29-31 Jan.

8 comments:

cik ian@aH Lian~ said...

selamat bercuti,
selamat berprogram ler
senang kata...
ekekeke~

Nurul Ain said...

ok2 nnt sye tlg sapukan habuk kt bl0g ni..wuwu..

(^.^)

::SizuKa:: said...

salam,

semoga selamat pergi dan balik. jgn lupa beli ole-ole dari pangkor utk sizuka. haha.

.millalara. said...

milla xsmpt mengundi pon td. ada fieldtrip. pkl 7.30pg dah gerak. 5pm baru pulang. hmmm~

Fathi Adha said...

cik Ian:

semoga selamat berprogram hendaknya..
(harap2 dpt snap byk picture)


Nurul Ain:

time kasih yer ain... (ada jugak org yg baik hati)

Fathi Adha said...

sizuka:

harapnya selamat dari segalanya...

p/s: kalau boleh, mau je sy bawak balik je pulau pangkor kt sizuka.. hihi



milla:

alamak, rugi satu undi..huhu
padatnya jadual milla...ish3

叉燒包Peter said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

lin said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,ut聊天室,情色遊戲,情色a片,情色網

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails