Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Friday, January 8, 2010

...malam ini...

salam kembali

hari ni aku sempat update blog. tadi kononnya nak siapkan assingment yang best tu, tapi tak jugak siapnya. jadi sekarang ni dah banyak rasanya aku buat (tanpa mengira pages yg telah siap).

okey, malam ni aku de dinner, d Dectar. boleh rujuk gambar tersebut. aku duk tengok2, ada satu perkataan di bawah sekali, dalam kurungan.. emm terfikir kejap, nak pakai ape yerk???


menarik, tapi tak de mood.
tiket masih ada lebih...


disebabkan dapat last minit, jadi aku tak sempat nk cari kamera. mgkin tak de gmbr lps nie...

p/s: after dinner, kena siapkan kerja dengan sepenuh hati...

4 comments:

nabila saat said...

laa...asal xajak bie ada tiket lebih
bleh bie teman..
hehe!!!

::SizuKa:: said...

patutlah nampak dectar tu berkelip-kelip tadi. ada dinner rupanya..pakai yg simple dan menarik. ;)

.millalara. said...

bertopeng? huuu~

Fathi Adha said...

nabila:

terlewat la sudah..
huhu.. bg je tiket lebih kat kawan2... nasib baek penuh gak table..


Sizuka:

1st time sy g dinner pakai paling simple.. memang simple la..


Millalara:

tema je... tp tak pakai pun... huhu (tak sempat nk cari topeng)

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails