Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Tuesday, March 30, 2010

hanya ungkapan terima kasih

Petang ni dingin... hujan, sejuk..

aku kesepian meratapi blog ini dengan penuh tanda perasaan yang agak *exited* nk buat blog post ni.

tentu korang rasa pelik kan aku beria-ia nk buat entry ini. nak taw...ikutilah...

tadi aku bukak blog, spt biasa la ada aku tgk de komen dari reader. kemudian tgk plak jejak2 pelawat (ungkapan Pelawat) kat blog aku.. mcm de yg menarik je..


so aku ikut je la kan... nak dijadikan cerita, aku pun tekan la kat member yg bernama zool...pastu kuarlah sesuatu yang aku tgk... agak tertarik...












Terima kasih Zool hilmi atas potret ini... walaupun tak terlintas nak mintak zool lukiskan potret ini..

8 comments:

zAty kEcik said...

tetibe rse terharu gak..
wahaha~

::SizuKa:: said...

wow!~

ZooL Hilmi said...

Assalammualaikum... saya harap hadiah boleh beri semangat kepada fathi berblogger...dan cari info yang menarik...dan terima kasih sudi menerima penberian ikhlas dari seorang sahabat...mmm

tEaM said...

nicE potret...

Fathi Adha said...

zaty kecik:

memg terharu..


sizuka:

sampai tak terkata utk berkata2...

Fathi Adha said...

zool Hilmi:

waalaikumusalam...

meng semangat nak berblogger tu sentiasa ada... tmbah dgn potret ni rasa lagi la bersemangat...

terima kasih jugak zool kerana sunggup bagi satu potret ni... :) vey nice..

Fathi Adha said...

team:

very nice...

♥cutebabygirl♥ said...

wahhhh..bestnyeeeeeeeeee....
nak jgk potret gitu....
tp..siyes tharu ah mmbe wt gitu..
(harap2 si zool bca komen ni..nnt leh dpt potret gak..hak3 :P )

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails