Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Tuesday, January 26, 2010

jalan-jalan sekitar Mines

Salam Kembali

seminggu lepas aku jenjalan sekitar Serdang, Mines. tak de buat ape pun just g jumpa kawan aku. kawan aku belajar di UPM, dengan suka-sukinya aku ke sana. di Mines, sedang aku berjalan2 di sana, kelihatan doraemon yang sedang cantik berdiri. jadi aku pun tangkap la gambar doraemon ini. (mana la taw boleh bg sizuka)..hehe

ikan ini sedang "berbuka puasa"

dengan skill photography yang ada pada diri aku di bantu dengan Samsung ES17, aku berjaya mengaplikasikan Doraemon ini menjadi makhluk yg comel. nah gambarnya, comel bukan?

doraemon ini nampaknya sungguh comel

aku ingin bawa pulang..

tapi, rupanya aku tak boleh bawa pulang doraemon itu. ada orang sedang mengawalnya. jadi aku hanya mampu bergambar dengan doraemon itu. sungguh kecewa.

tapi tak pe, kawan aku cakap, amek la gambar doraemon ni, boleh buat kenang-kenangan.


jadi sepanjang aku berada di sana, aku round2 sekitar kedai2 dan juga beberapa buah kedai komputer dan aksesori. walaupun tak de beli apa2, tapi rasanya dapat hilangkan tesion cukuplah.

Weekend aku dipenuhi dengan aktiviti bebas aku, sama ada aktiviti rasmi atau pun informal. secara formalnya, aku telah melibatkan diri ke aktiviti di Ampang dan juga UIA, Gombak. informalnya banyak jugak tempat yang aku g.

weekend ni aku nk g Pangkor, meneroka ilmu laut di sana. (walaupun dah pergi sekali pada awal bulan 1) 29-31 Jan: ke Pangkor (insyaAllah)

btw kalau kena buat urusan rasmi, mamg okey la. tapi kalau nk kuar sesaja, aku rasa tak sangat kot, depend pada keadaan la.

so kalau sebut weekend, memang tak dapat nak lari dari jadual yang padat. jadi segala usaha, kerja, asaiment dan so on aku kena siapkan sebelum hujung minggu. (macam tak de life la pulak).
dia ni dari Besut jugak, tp jarang jumpa.


berbalik pada kisah doraemon tadi, aku sempat la tangkap gambar bersama doraemon itu. nice shout. dapat la gambar bersama dengan mahkluk biru itu.

p/s: saiz doraemon ini sungguh besar, tgginya lebih kurang 2kali ganda diri aku, mcm mane nk masukkan ke dlm train?

sapa nk makhluk biru itu??

6 comments:

devoted lily♥ said...

doremon je ke???
sizuka ngn nobita ta de???

::SizuKa:: said...

salam,

mana sizuka? dalam paper kata ada. huhu

Fathi Adha said...

devoted lily:

huhu...itu je ada.. yg len diorang tak mau bagi.



sizuka:

wsalam.

mahkluk biru je ada..

miss dayah said...

nanti gi pangkor,enjoyla.lupekan ayat mcm takde life tu ye..fathi, chayok2.. :)

♥ Cik Puan Pinky ♥ said...

woooo...skandal..skandal.. :P

Fathi Adha said...

huhu..

nanti sy upload gmbr kite bersama lak...hahak..

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails