Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Sunday, January 24, 2010

sibuk sehairan

salam

semakin hari semakin padat! padat dengan jadual harian dan juga aktiviti sosial. semalam (seharian tidak buka YM, fesbuk, cuma sempat online kejap sblm tido. (sempat tu).

seharian semalam aku dari awal2 pagi2 keluar ke KL, pastu smbung perjalanan ke Gombak, UIA, pastu ke Cheras (around 2pm) kembali ke KL (round2). kol 7 baru balikBangi. seharian berjalan2 ke seluruh KL menikmati panoramal KL di siang hari dan juga berjalan2 menikmati keindahan ciptaan Tuhan yg Esa. menarik tapi tak sempat nk upload gmbr (spt yg aku cakap hari tu, memori kad punya hal- kena beli kad reader baru). mengarut tul.

aku ke UIA bersama 4 orang rakan dengan menaiki sebuah kereta JJC **** yg dipinjam dari seorang Alumni UKM itu sendiri. perjalanan yang pastinya mengamit kenangan dan pastinya memberikan seribu satu kenangan yg tak dapat dilupakan. dalam satu perjalan yang dipandu arah oleh seorang lelaki yg berada di belakang (Mr. Azan) dengan directionnya "terus-terus".

aku ke UIA adalah atas urusan Silat Cekak Hanafi utk menghadiri meeting rasmi wajadiri UIA. sebagai wakil UKM aku hanya melaporkan (hantar report) tentang program tersebut. menariknya dalam meeting tersebut aku dapati pihak2 UIA mendapat banyak kelebihan daripada pihak pusat berbanding dengan pihak UKM perolehi dalam Wajadiri 2009. (wah makin best la wajadiri nanti). jika segala perancangan wajadiri UIA berjalan lancar, insyaAllah meriahnya makin terasa.


okey la. nanti aku bercerita lagi tentang perjalanan ke KL.


New Direction! Terus-terus

p/s: kalau2 blog ni bersawang...itu tandanya ownernya sibuk...

p/s/s: sempat lg g tgk konsep "diraja" smlm.

9 comments:

miss dayah said...

busy nye orang tu... jap2 nak tanye.. konsep diraja tu ape?

Nurul Ain said...

dalam satu perjalan yang dipandu arah oleh seorang lelaki yg berada di belakang (Mr. Azan) dengan directionnya "terus-terus".

*gelak*

♥ Cik Puan Pinky ♥ said...

eh, join jgk eh wajadiri nnt..?

Fathi Adha said...

miss dayah:

konsep diraja tu mcm konsert yg dihari oleh seorang raja (censelor UKM).. segala protokal diraja perlu dipatuhi..

Fathi Adha said...

Nurul AiN:

the direction is "terus-terus" kiteorang pun tahan gelak je..

Ziela:

insyaAllah.. nk join (walaupun dah expire) haha

::SizuKa:: said...

best tak koknsert diraja tu?

Fathi Adha said...

sizuka :

konsert tu tak sebest mane pun..agak bosan la...sbb tengku tak datang..

jadi majlis pun simple jugak..

♥ Cik Puan Pinky ♥ said...

join sbgai peserta ke urusetia??

Fathi Adha said...

nk jadi ape??

peserta @ urusetia??

peserta masih kosong...(hehe)

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails