Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Saturday, March 6, 2010

Ada Apa hari ni?

hari ni, hari yang kebiasaan kemalasan aku. bangun awal...aku tido balik, sebab tak taw nk buat apa. tapi kalau buat keja..bukak fesbuk..pastu tutup..tak de yang spesel.

kat UO aku dengar citer ada Karnival Varia-C, festival kolej yg dibangga-banggakan. aku ni jenis yang tak beberapa hirau menda ni. yang aku taw, aku tak de kerja dan perlu join "kot". kalu join pun tak taw nk g buat apa..tgk2 makan2, beli2, singgah2 dan sebagainya. next stage, balik bilik pekena "singa ben", lagi spesel dari yang tu.

berkisahkan kisah hari ni, aku hanya nk g ke Karnival Varia-C pada petang ni, nak tengok ada apa. biasanya tak meriah sangat dan semestinya malam ni nak ke Ceramah Maulidur Rasul, di Akademi Silat Cekak Hanafi, Keramat. agak jauh, tapi tak pe, sebab ada orang yang nak g, just tumpang je. (gambar sewaktu di UIA, Gombak)

tapi, apa yang seronak hari ni aku tak taw, yang aku pasti aku dapat minum "singa ben".. terbaek dari ladang la.. (^-^)

next proceed.. nk g ke Karnival Varia-C


agaga~

3 comments:

::SizuKa:: said...

singa ben tu mende??

Nurul Ain said...

singa ben??limau ais kan??erk..

(^.^)

Fathi Adha said...

sizuka:

sejenis minuman petang..
diperbuat drpd cmpuran limau nipis, air dan sedikit gula.. (terbaek lah)


Nurul ain:

lama kan tak pekena singa ben..hehe

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails