Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Thursday, March 11, 2010

dah tahap yg kritikal

salam

sejak sehari dua ni.. sekarang ni aku agak Bz dan banyak masalah dan juga problem ditambah dengan tekanan dgn tesis yang yang tak siap2 dan juga assignment yang berlambak2 serta makhluk yang bernama fieldwork yg tak taw nk buat ape. itu belum masuk assignment lagi yang tah apa2 membanyakkan kerja aku sekarang ni.. (banyak la pulak rasanya).
- gambar: skuad Demo Silat Cekak Hanafi UKM

ok setahu aku ini entry ringkas aku. seperti tajuk di atas dan seperti situasi di atas. cuma tambahan skit...esk (khamis) ada demo silat (Show) di Sudut Pidato (ekoniaga, FEP), UKM. sekitar jam 12.30-1.00...kalu free datang lah nengok...


sila datang yer...

2 comments:

Nurul Ain said...

wah, kne pergi tgk ni..wuwu~

(^.^)

Fathi Adha said...

sila2.. nanti boleh saksikan bersama....

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails