Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Saturday, November 7, 2009

Sate Kijang...

baru2 ni ada member aku... kawan satu tempat belajar, UKM tercinta ini... berYM dgn aku, dia nak belanje aku dan beberapa orang kawan lain lagi....belanje sate katenya... SATE...cam best je bunyinyer...
aku hanya bagitau dia, bahawa lepas exam la, lg best... jadi aku dan beberapa orang kawan lain dah setuju akan makan2 bersama... (macam open table la).. dah ada orang nk belanje makan, rezeki jangan di tolak... kalau kena sate arnab ke, sate kijang ke, sate rusa ke, sate ayam dan daging dah biasa...emm..best jugak tu...


sate...oh sate...


Sate kijang...
kijang ni sinonim dengan pasukan bola sepak kelate...malam ni kijang dah diratah menjadi sate oleh pasukan rusa N9.. nak buat macam mane, rezeki tahun ni tak de lagi untuk kijang, kena bersabar la... tapi aku lagi la, komponan aku nk bersorak riang... :(


sedikit berita:

Negeri Sembilan menjulang Piala Malaysia edisi ke-83 selepas menewaskan Kelantan 3-1 di Stadium Nasional Bukit Jalil.

jaringan Gol

N9
:
Shahurain Abu Samah N9 (separuh masa pertama)
Hairuddin Omar (separuh masa kedua)
Zaquan Adha Abdul Razak. (hehe, nama kasik same dgn nama aku)

Kelantan:
Indra Putra Mahayuddin (sepakan percuma) masa tambahan


apa pun tahniah kepada skuad N9 kerana berjaya merangkul Piala Malaysia


semangat nk study pun agak pudar, kelate tak dapat Julang Piala Malaysia thn nie....


nota kaki:
lepas tah ape yg akan berlaku kt stadium Bukit Jalil...tadi pun dah ada beberapa tempat dah rosak....

12 comments:

Nurul Ain said...

keciwa betul..aku pun kempunan nak b'sorak kemenangan..wuwu..

papepun study kne diteruskan..

(^.^)

Fathi Adha said...

huhu, nak kena tido awal mlm ni, nk naikkan kembali kuasa & semangat yg dah ilang ekoran bola td...huhu

Budak Malu818 said...

ho la wei..
kelate,tok leh nok gomo negeri ney..
silap mano deh?
kawe dok tengok pertahane,kelate agok lemoh sedikit..
maybe,kalu dilatih lagi utk kukuhkan pertahanan mungkin dapat menangkis serangan pihak lawan..
dari awal,permainan..kelate,dh mula mengganas..tapi,dek kerana pertahan lemah.....
negeri,memang cantik skill..diorang agk pakar,dalam membaca gerakan kelate...
hmmm,mungkin lain tahun kito gomol 10 - 0 negeri..deh?

green said...

sate..
sedapnyeee..

'AQILAH said...

dah lama tak makan sate. peminat kelantan bakar kerusi.

Fathi Adha said...

Budak Malu818
kelate ilang rentap selepas gol pertama...huhu, lps masuk gol tu, kelate dah tak de power de...
Gol kelata (masa tambahan) tak cukup utk naik semula semangat kelate...


Green
sate memg sedap...lebih sedap dimakan bersama2 :)


'Aqilah
nanti boleh makan....insyaAllah

peminat kelate lebih agrasif berbanding pemain...(ye ke peminat kelate yg bakar???)

♥cutebabygirl♥ said...

terliur tgk sate tuh..
adehhhhhh

g tgk bola ke smlm?

Fathi Adha said...

huhu...tak jadi g tgk kt stadium...
kalau tak hujan memg g tengok bola kt stadium la...

joegrimjow said...

sabar joe sabar...

Fathi Adha said...

emmm...hanya mampu bersabar...

a.k.a : komponan...

::SizuKa:: said...

bina stadium besar2,,tapi tak kukuh...tak smpi setahun, dah nak roboh...hmm,,,~

Fathi Adha said...

cik Sizuka

itu namanya bina utk kemegahan... kalau nk megah... tuhan pun tunjuk la yg kuasa tuhan lebih hebat dari manusia..

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails