Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Monday, November 9, 2009

Surprise kuasa 2....

Surprise lagi...

kalau baca entry yang lepas, [klik sini] surprise ini merujuk kepada tindakan penyarah yang memberi soalan exam yang menarik dan best...(soalan terlampau) hari ini... memg surprise kuasa dua la jawabnya...

apa yang surprise sangat hari ni?? emmm, exam memang keluar yang dijangka, yang aku target memg keluar, yg aku study memg keluar....tp masa nak jawab aku jadi tak de idea...tak de idea disebabkan soalan tu...(kot)... maklum lah terlebih surprise... penat aku fikirkan rupanya keluarnya soalan itu dengan cara lain... hampir 15mint aku termenung menanti idea2 baru sampai....

takpe2, lepas ni nak makan dan nak tido....tp nk kena study... ada 2 paper lagi... 2 je....


mesej dari kawan!
kalau tunggu...rasanya tak kan sampai...emmm..tak pe lah... nk tunggu jugak.. kacaukan nanti kate exam la, study la...



nota hujung:
skrg Hujan......tido pun sodap ni

:)

4 comments:

Jard The Great said...

lepas tido.. bangun studi balik.. ehehe

Fathi Adha said...

emmmm... biasanya tido pun berkuasa dua jugak...huhu

::SizuKa:: said...

selamat menempuh exam yg seterusnya...;)

Fathi Adha said...

terima kasih....

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails