Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Thursday, November 5, 2009

study lagi...

baru nak layan study... esok dah exam...
study banyak lgi tak cover... huhu
akhirnya aku nk g study jugak...
tp sebelum g study, baca paper dulu....

Dunia.....Dunia... ish3, ada kisah2 yg tak patut berlaku la kt dunia skrang ni, tapi dah berlaku jugak, ini menandakan Kiamat sudah dekat.... anatara kisah2nya ialah binatang comel di anaiya KLIK SINI. bile aku baca berita lain pulak, kisah Kelate... wah soronok la orang kelate dapat Wang Ihsan kate PM secara TELUS... klik sini.

bergembiralah rakyat kelantan, syukur pada tuhan...


akhirnya aku pun nk g study.... tapi kat mane tempat yg bagus ekr??



Fathiadha
study menstudykan aku....

2 comments:

::SizuKa:: said...

PTSL terbaeekkkk! yuhuuu~

Fathiadha said...

emmm... brape lame daa tak g PTSL...haha

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails