Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Monday, November 16, 2009

Terbitnya mentari...

Menanti Mentari Pagi

esk...pasti akan datang. aku rasa macam nak keluar je, tapi banyak pulak halangannya. esok jugak aku nak balik ke kg. harap2 aku dapat siapkan bab 1 malam ni, insyaAllah.

aku balik kampung pada jam 9.30 malam (waktu bas Malaysia), so aku tak nak komen la betul2 tepat atau tidak.

bercerita pasal hari esok ni, aku tak taw la planing aku boleh jalan ke tak. member aku ajak g Shah Alam, ada jugak yang ajak g tengok wayang. lain punya tempat... Sunway Piramid, best gak tu. boleh melepak sana sampai matahari terbenam. (kerja gila tu...).


aku pun tak de idea, rasa2nya aku kena melepak kat rumah sampai malam. tak de transport nk kuar.

anyway update.

4 comments:

::ZueAziz:: said...

tak pyh la kua wahai fathi...wat je keje sampai siap k?hi3!!

Fathi Adha said...

ye lah... tak jadi nk kuar hari ni...
malam ni dah nak balik umah... :) sonok...

BuLaN iTu aKu said...

asyik mentari je.. mana bulan.. hehehe

Fathi Adha said...

hihi... nanti kalau sempat tngkap gmbr bulan, insyaAllah sy buat entry khas ttg cik bulan.. hihi

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails