Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Saturday, November 14, 2009

aku di PJ

Wah, lama sudah aku tidak menulis. tak sempat dan tak larat nak menulis sejak 2hari ni. semalam aku sampai PJ, penuh kepenatan dan kemengantukan aku dibuat oleh aktiviti mengemas barang2 yang tak reti2 nak abis kemas. finally aku berjaya kemaskan barang2 dlm bilik aku. senang, abis citer.

kini masuk kisah baru, cuti yang bermula...kalau cuti, ape yang perlu aku buat? keluar jalan2? makan2 angin? tido (dah selalu)... kalau member2 aku bile cuti ada yang keja, ada yg tolong parents kat umah, ada yg buat hal sendiri, ada yg travel, ada yg g tengok wayang.... aku akan start semua kerja2 yang perlu aku buat pada musim baru ni. kerja yg pertama ialah......siapkan bab 1 yang dah mengalami banyak masalah, iaitu ketinggalan (sepatutnya dah siap sebanyak 2 bab)*

aku cadang nak siapkan sekurang-kurangnya 2 bab (untuk latihan Ilmiah) sebelum semester baru buke, tapi sempat ke aku nak siapkan semuanya dalam masa sebulan ni???

nanti jika berkesempatan aku akan update beberapa hal yang best dan menarik.



sehingga berjumpa lagi selamat bercuti warga UKM

nota kaki:
*perbincangan mengenai latihan ilmiah, projek wajib student sejarah tahun 3


InsyaAllah aku nk balik kg sebelum Raya Haji

2 comments:

fatin sulaiman said...

ok...gamba tu ape motif ltak??!

Fathi Adha said...

tu gambar kt tepi umah aku...aku suka tgk...hehe

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails