Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Thursday, November 12, 2009

kalau itu yang terakhir...


final paper pada hari ni.... aku pun agak cuak jugak ni, maklumlah semua menda dah datang ke kepala... itu la ini la... nk kena kemas barang la.... itu sbnrnya bukan masalah aku....yang jadi masalah aku adalah exam semalam...serius, tak de idea aku nk study smpai hari ni... sbb tu la aku sempat update blog....

aku pun agak tak tau ape yang kuar exam hari ni... pening aku difikirkannya...lebih menambahkan kepeningan aku bile member2 aku suke tanya aku... jadi bertambah2 la pening aku... petang ni abis exam....rasa cam nk tido je...walaupun dah terlebih tido...

kalau itu yang terakhir bagi aku....aku tak kesah sangat..tpi masalahnya lepas exam ni kena balik ke UKM dihatiku lagi, utk menyiapkan tesis... tesis oh latihan ilmiah.... sampai seru ko buat ku begini.... (cabaran dan dugaan hidup kita sering datang, jadi tempuhilah dengan redha)

last thing to write is.....

SKSE3103 Sejarah Hubungan Luar Malaysia
Tips:
dari zmn Tunku hingga zmn Dr. M
cara jawab:
analisis, kritikal dan jangan kelentong!!!

3 comments:

::SizuKa:: said...

saya pun tesis sem dpn...ouh..takut jugak, tapi apapun kena tempuh dengan redha...harap mendapat berkat daripadaNYa...;)

deqmie said...

bestnye da abs exam.. jelesnye

Fathi Adha said...

sizuka:

tesis memg parah..huhu, td jumpa penyelia...dia tanya..bile nak antar...huhu..parah..


deqmie:
walaupun exam dah abis...tp tekanan ni masih byk...huhu

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails