Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Friday, November 6, 2009

Surprise....

entry ini tak perlu pun aku nak tulis sebenarnya... tapi sejak aku keluar dewan exam tadi (KTAMS), aku rasa hatiku telah bertukar.....tdi berserabut dengan kepayahan untuk jawab exam... tapi kini berserabut dengan apa tindakan lps nie... huh!..

permulaan yang baik "prof. surprise la soalan td"...prof hanya senyum, sambil mengulagi kata2 aku sebentar tadi...

keluar dewan... kulihat beberapa orang pelajar berada di ruangan meletak beg.. aku terdegar kuluhan dari pelajar2 di sekitar kawasan tersebut... dan bagi aku itu adalah perkara biasa melihat situasi tersebut...setiap kali exam pasti akan keluar perkara yang sama...


adakah aku juga sama??
tentunya tidak... ..aku keluar dengan muka yang mcm konfident boleh jawab (padahal dari dulu lagi result tak penah dekan).. so muka konfident ni penting utk org lihat bahawa kite sentiasa hebat...


kecewa...
soalan yang aku target keluar...yes!! keluar.....tapi aku tak nak jawab... soalan punya la susah.. nak bunuh diri ape jawab yang tu...so aku jawab pilihan yang lain... mengelakkan berlaku kebahayaan kepada diri sendiri..


melihat situasi, ramai kawan2 aku khasnya dari Fak Kejuruteraan dan FEP dah abis exam...tapi aku ni masih ada lagi 3 paper...huh! penat..


tak pe lah, ada hikmah disebalik kejadiaan, gud luck kawan2 yang ada exam sama macam aku atau yang tak abis exam lagi... :)




dilema nk g tengok bola esok...

Kelate
vs N9



exam lagi...3 paper

4 comments:

Nurul Ain said...

pegi je tgk b0la es0k..bg sokongan kt kelate..mane th dorang menang..wuwu..

(pepandai je..even xth kamu sokong mane..)

(^.^)

Fathi Adha said...

hidup kelate!!!

:D

PvC said...

Hidup Ganu..!! HuHu..

nabila saat said...

red warrrior.!!!!
hidup kelate~

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails