Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Wednesday, April 28, 2010

kucen : baru punya versi

salam alik..

hari ini aku mahukan entry kucen.. entry pasal kucen.. kucen kesanyangan kot. dulu penah aku buat satu entry sal mandikan kucen, skrang aku buat lagi entry pasal kucen. nama kucen ni, diberi oleh Husaini (walaupun dia tak penah tgk lagi yang ni.) NAGET.

salah satu sebab namanya naget, tanya lah Husaini, pastinya jawapan yang boleh dibuat gelak2.. hehe


masa aku jumpa dulu, ibu kucen ni kecik lagi.. sekarang dah besor, dah beranak daa..



nota aku tu... takkan la ko nak amek exam jugak kot!!




muka comel..




ni kembar dia.. aku pnggil yg ni adik dia la
nama (masih samar2 lagi) yg ni pemalu skit..


disebabkan kalernya menyamai naget yang pernah tinggalkan aku satu masa dahulu, jadi aku amek kesempatan utk bagi nama sama. naget jugak. :)


p/s: semalam final paper.. sangat curiga utk dpt A+++

8 comments:

nabila saat said...

tucin tucin yg tomei2x

miss dayah said...

comey... wah best la dh dpt pnggnti naget.. ;)

Fathi Adha said...

naget tetap naget... hehe :)

ainShahajar said...

macam3 nama kucing kamu

nama kucing2 saya ketot, sin chan, mimi, siska, bidit, dende dan lain2

banyak kan... adik2 yg jaga.. sy takot kucing. haha

Fathi Adha said...

nama penting...hehe

comel nama kucen awk..haha

Hus said...

Bukhari ade kucing baru. Nama die lg gempak. Haha.

Fathi Adha said...

nama ape? story-mory la skit... hehe

Hus said...

ASYRAF! Haha!

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails