Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Tuesday, April 7, 2009

Dokumentari part 2

Dokumentari kisah perjalananku di Mersing akan disiapkan sebelum hari Khamis menjelma. insyaAllah dengan berkat kuasa Ilahi, video tersebut akan disiapkan dalam tempoh masa yang ditetapkan. memandangkan tugas untuk menjayakan video ini, bukannya sesuatu yg senang, maka kawan2 ku juga turut memberi Full support.

Secara umumnya video yang hanya mengambil masa kurang daripada 20 minit itu akan memaparkan perjalanan kami (field work ke Mersing) akan memeparkan tentang liku-liku kehidupan penduduk dan pemimpin di kampung Sri Bahagia, Mersing.

Kawasan Kajian kami yang kurang dari 5km dari bandar Mersing itu sebenarnya telah banyak mengajar kami erti sebuah kehidupan masyarakat yang terpinggir.

akhir kata, sebagai insan yang mendapat layanan yang istemewa dari pencipta, maka bersyukurlah ke atas pemberianNya ini. mudah-mudahan dapatlah kite mendekati diri kita ke pada tuhan yang Esa.

ikhlas dari fathiadha.blogspot.com

No comments:

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails