Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Thursday, April 2, 2009

Menunggu Waktu!

Tesis, tesis dan tesis.... itulah yang aku tunggu... actually tunggu nak gi jumpa penyelia tesis. penyelia tesis aku bernama En. Mohamad Rodzi (lecture sejarah). dalam kelas dia mengajar dengan penuh best. hehe.

sebagai hari pertama aku mengadapnya, aku mestilah bersungguh2 untuk menunjukkan komitmen aku terhadap tesis aku... tesis oh tesis.. aku memerlukan masa.... aku memerlukan kuasa... aku memerlukan semangat yang tinggi dalam menghasilkan tesis. tesis oh tesis....

perjuangan baru bermula.


fathiadha.blogspot.com
fathi_mpiy@yahoo.com

No comments:

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails