Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Friday, April 3, 2009

Kajian akan bermula

Kajian terhadap tesis aku akan bermula sebaik sahaja tamatnya peperiksaan akhir semester. so buat masa kini, kau hanya perlu menyediakan perkara-perkara yang perlu aku selsesaikan bagi memudahkan urusan perjalanan tesis aku. bab kata pendekar "pastikan senjata anda sebelum berperang"... ish3. macam mane agaknya yer kalau kite g berperang tanpa bawa senjata... mesti la peratusan utk menang adalah tipis...peratusan utk kalah...maybe ada la... (more then win).

Ape2 hal pun study dulu...walaupun tesis sebahagian daripada study..tp yang important adalah study la... hehe

pertemuan dengan penyelia tesis pada petang tadi benar-benar merungkai persoalan di dalam fikiran aku.. so ada la kot sikit perubahan nanti untuk membuat tesis.

so kepada kawan-kawan kalian, selamat menjalani study...sementara itu fikirlah untuk tesis anda...

"Menjana Insan Berbudaya"

No comments:

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails